2016.gads pašam — iepriekšējā turpinājums


Atskatoties uz gadu, būtisku personīgu pavērsienu nav bijis. Kas bija svarīgākais iepriekšējā gadā, turpinājies šajā:

  • pirmkārt, ģimene un bērnkopība. Lielākās pārmaiņas saistītas ar meitu, kas gada laikā kļuvusi gandrīz divreiz vecāka — sākusi staigāt, runāt un visu ko citu. Zēni pārgājuši ne tikai skolas klasi un bērnudārza grupu augstāk, bet arī uz lielākiem divriteņiem. Ir labi, un vislielākais paldies, protams, sievai;
  • otrkārt, darbs. Arvien vairāk jūtama vēlēšanu tuvošanās. Proti, pašvaldību nākamā gada 3.jūnijā. Līdz šim nevienas manis novērotās ārzemju vēlēšanas organizācijas līmenī nav pārspējušas mūsējās (ir, kur aptuveni līdzvērtīgi, bet nekur jūtami labāk), un esmu pārliecināts, ka arī šoreiz Latvija sarīkos cienīgi. Jā, par novērošanu. Esmu pateicīgs, ka man bija gods šogad klātienē novērot divas vēsturiskas balsošanas — britu par izstāšanos no ES un amerikāņu prezidenta (Tramps pret Klintoni);
  • treškārt, braukšana. Ar automobili esmu svētdienas braucējs, gadā noripinu ap 10 tūkstošiem kilometru, un katra braukšana joprojām rada piedzīvojuma izjūtu. Ar riteni esmu ikdienas braucējs, ja ir piemēroti laikapstākļi. Visvairāk patīk apceļot dzimto pilsētu un tās apkaimi. Meteo.lv šobrīd sola, ka plusi varētu saglabāties vismaz līdz 28.decembrim, tāpēc iespējams, ka sasniegšu savu visu laiku rekordu (šobrīd lielākais ir 4485 km 2014. gada sezonā);
  • ceturtkārt, partija. Ir sassodīti patīkami, ka partijas biedri ir ne tikai partijas biedri, bet arī domubiedri un ka tuvāk pazīstamie domubiedri ir ne tikai domubiedri, bet biedri un draugi. Neesmu partijas amatos, tomēr mēdzu apmeklēt partijas valdes un Saeimas frakcijas sēdes, lai uzzinātu lietas agrāk un pilnīgāk, reizēm pats izteiktos un censtos ietekmēt, kā man šķiet labāk. Esmu labējāks par NA caurmēru, bet mūs vieno latviskas Latvijas ideja. Kas vēlas, var noskatīties aizkustinošu un iedvesmojošu video par NA sūtību.

Ir bijis labi, un esmu pateicīgs par to. Lai citu gadu tā.

Komentēt

