Pirmie iespaidi par automobili


COpTXOHU8AAjPBP[1]Pagājušas gandrīz divas nedēļas, kopš esmu ticis pie sava automobiļa, un nu varu dalīties pirmos iespaidos. Mērķis bija automobilis, ar ko varētu pārvadāt 3 bērnu ģimeni ar visu vajadzīgo iedzīvi. Mērķis ir sasniegts, šo funkciju automobilis pilda labi. Tīkami, ka aizmugurējās durvis bīdāmas. Tīkami, ka bagāžnieks (drīzāk jāteic, kravas nodalījums) tāds, ka, mantas dziļumā ievietojot, jākāpj tajā iekšā. Līdz šim laikam dižākais (bet ne dižākais iespējamais) vezums bijis bērnu rati, 2 bērnu riteņi un vairākas somas. Salonā tīkami visādi sīku mantu tureklīši un kabatiņas.

Braukšanu nekas neapgrūtina. “VW Caddy” pamatā ir komerctransports (sīku kravu vešana), laikam tāpēc ir vairākas atšķirības no citiem automobiļiem, ar ko esmu braucis (“Opel Astra”, “Audi A3”, “VW Golf” un “Passat”). Tīkami, ka tu nesēdi pie asfalta, bet augstāk. Divreiz lielāki sānu spoguļi. Pieci ātrumi, un ātrumu pārslēgšana beidzas pie 50 km/h, tā ka, braucot mierīgos apstākļos, kreisā kāja var atdusēties uz grīdas, kas ir tīkamāk nekā turēt uz sajūga. Gāzes pedālis nenāk no augšas, bet no grīdas un ir pēdas lielumā. Tāpēc to var ērti un stabili nospiest līdz galam un turēt tā. Traucē tonēti logi, bet tie laikam domāti, lai nevarētu redzēt, ko tu ved. Samērā jutīgs sajūgs, tāpēc, sākot braukt, reizēm noslāpst. Ceru, ka laika gaitā iemanīšos atlaist kāju, kā vajag. Jauda ir 80kW. Apvienojumā ar 1,7t pašmasu iznākums ir vājākais paātrinājums no visiem automobiļiem, ar ko esmu braucis. Lielākā īpatnība tomēr ir degviela, kas pelna atsevišķu ierakstu.

Braukšanas iespaidi tādi paši, kā mācoties braukt. Braukt patīk. Jo automobilis dod brīvību. Latvijas autobraucēji ir korekti un savstarpēji pieklājīgi. Kopš esmu iemācījies satiksmes noteikumus, redzu pārkāpumus, bet lielum liels to vairums cilvēkus neapdraud. Pašam reizēm vēl gadās iesācēja klizmiņas, bet izprotu tās un cenšos laboties. Līdz šim grūtākais bijis vieglā lampu drudzī izbraukt pa autosalona durvīm, kur no spoguļiem katrā pusē palika vēl 10cm spraudziņa. Divas dienas Rīgas centrā apstiprinājušas iepriekšējo iespaidu, ka uz darbu ar automobili labāk nebraukt.

Izdevumi līdz šim:

  • signālizācijas ielikšana 199Ls;
  • KASKO apdrošināšana 190Ls;
  • stāvvieta par mēnesi 26Ls;
  • degviela 31Ls.
Advertisements

6 Atbildes to “Pirmie iespaidi par automobili”

  1. :) Says:

    Vēl aizvien visu pārrēķini latos?

  2. Anonīms Says:

    Drošie vien, ka tas viss eiro. 😉

    • Ritvars Says:

      Latos.

      • ... Says:

        Un tieši kāpēc latos?

  3. Martins Smits Says:

    Maxi nav biš garāks ar trim sēdekļu rindām?

    • Ritvars Says:

      Ir gan divrindu, gan trīsrindu Maxi.


Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: