Autoskola: krustojumi un puslaiks


Kā gadījies, kā ne, šobrīd automācībās gan teorijā, gan praktiskā braukšanā ņemos ar krustojumiem. Praktiskā braukšanā apgūstu griešanos krustojumos: kā, tuvojoties krustojumam, tas jānovērtē, kā jānomet ātrums (parasti līdz otrajam), kā jāpiebremzē, kā jāiestājas krustojumā, ja jādod ceļš, ko griežoties dara rokas un ko kājas utml. Paldies bieriņniekiem par pacietību un izpratni, kamēr riņķoju pa Lielās Altonavas (O.Vācieša) — Asītes — Tēriņu ielas trīsstūri. Jāatzīst, izpildījums klibo.

Teorijā drillējam braukšanas secību un virzienus krustojumā:

  • rēgulētāja pozas;
  • luksofora signāli, papildsekcijas;
  • tramvaja priekšroka;
  • gājēja priekšroka;
  • labās puses priekšroka;
  • kreisā pagrieziena pakaļkāja utt.

Krustojumu mājasdarbā no 140 uzdevumtestiem 138 atbildēju pareizi, kas nemaz nav slikti.

Un tad šovakar pasniedzējs atgādināja, ka ir puslaiks. Arī pēc dienu skaita atbilst. Un nākamais mājasdarbs ir izpildīt visus līdz šim bijušos vēlreiz. Un nākamnedēļ būs kontroldarbs par pirmo pusi. Taču braukšanā nebūt nejūtos, ka būtu jau pusmācīts. Varbūt esmu, bet neapzinos — tomēr nejūtos. 80km līdz laukiem gan, šķiet, varētu nobraukt, ja vajadzētu. Ja ļoti vajadzētu, tas ir.

Advertisements

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: