Rīgas dome: uz Juglu var aizbraukt ar trolejbusu


Trolejbuss uz JugluPārtraucu vēlēšanu apskatus ar ārkārtas ziņu. Biju dzirdējis, ka tā notiek, un nedēļas nogalē tas piemeklēja arī mani. Mani uzrunāja kāds Rīgas domes nolīgts jauneklis. Ļāvos, lai klāsta, cik jauki braukt ar riteni. Kas tad man, šosezon mīšana necik diža nav bijusi, 1600km un vēl maķenīt. Ļāvos arī sevi apdāvināt ar bukletiem un lapiņām.  Mājās iepazinos tuvāk (ar bukletiem un lapiņām, protams, ne jaunekli).

Šai nodarbē pilnīgi negaidot mani satrieca te pieliktais attēls — riteņa priekšrocības tikšanā līdz Juglai. Vispirms radās jautājums bukleta veidotājiem: ar kādu ātrumu riteņbraucējam jālido Teikā un Juglā, lai kompensētu līkumošanu un gaidīšanu pie neskaitāmiem veloceliņa luksoforiem centrā un caurmēra ātrums sasniegtu 20km/h? Bet satrieca kas cits. Izrādās, pēc Rīgas domes (Satiksmes departamenta!) ziņām, sastrēgumstundā līdz Juglai var tikt 43 minūtēs, ja brauc ar trolejbusu. Zināju, ka ar 12.trolejbusu (bijušo 4.) var tikt līdz Šmerlim, bet līdz Juglai! Un tieši 43 minūtēs! Ek, dodiet arī man trolejbusā līdz Juglai aizlaist.

Komentēt

