Atbalsti savējos — SIA “Orols”


Ūdens skaitītāju maiņai varu ieteikt SIA “Orols”:

  1. mēnesi iepriekš piezvana, atgādina, ka tuvojas skaitītāju maiņas laiks un sarunā, kuŗu dienu nāks meistars mainīt;
  2. iepriekšējā dienā piezvana un atgādina, ka rīt nāks meistars mainīt;
  3. sarunātajā laikā atnāk meistars un — žik, žik — visu izdara (man bija Ls28 par diviem jauniem skaitītājiem);
  4. nākamā dienā piezvana, vai viss kārtībā un vai nav kādu sūdzību.
Publicēts Uncategorized. Birkas: . 2 Comments »

2 Atbildes to “Atbalsti savējos — SIA “Orols””

  1. ūdens skaitītāji Says:

    Es atradu vēl labāku Pārvaldnieks24 – http://www.parvaldnieks24.lv/

  2. Anonīms Says:

    Labdien. Vēlējos pastāstīt par SIA Orols, kas mani 3 dienu laikā ir nokaitinājuši. Dzīvoklī tek radiators un arī dušai nepieciešams jauns silikons, piezvanu šai firmai, meitene atbild, ka tūlīt ar mani sazināsies meistars, lai vienotos par maksu, bet tā arī neviens man visu dienu nezvanīja. Zvanu atkal nākamajā dienā, pateicu, ka neviens vakar nezvanīja Atkal no sākuma stāstu, kas man nepieciešams, atkal meitene saka, lai gaidu meistara zvanu, ka tūlīt man atzvanīšot. Atkal visu dienu nogaidu, neviens man nezvanīja. Šorīt atkal zvanīju, nu jau vairs telefonu neceļ. Ja jums nav meistari vai netiekat galā ar darbiem, lūdzu nemaldiniet cilvēkus un pasakiet viņiem to, nevis esmu iztērējusi 3 dienas bezmērķīgi gaidot meistaru, problēmas nav novērstas. Pa to laiku varēju atrast normālu firmu, kas ir atbildīgi pret saviem klientiem


Komentēt

